Followers

Thursday 26 May 2011

30 Second to Mars live in kuala lumpur !




Tahun lepas, MTV World Stage membariskan selebriti antarabangsa seperti Katy Perry, Tokio Hotel & Wonder Girls di hadapan lebih 15 000 pengunjung di Sunway Lagoon.

Tahun ini, MTV World Stage akan mengegarkan tanah Kuala Lumpur pada 24 Julai 2011 dengan persembahan hebat daripada band 30 Seconds To Mars yang popular dengan single-single mereka berjudul The Kill & The Beautiful Lie (youtube).






30 Seconds to Mars adalah sebuah band rock Amerika dari Los Angeles, dibentuk pada tahun 1998. Sejak tahun 2007, band ini telah terdiri daripada pelakon Jared Leto (vokal, gitar irama, penulis lagu), Shannon Leto (drum, perkusi) dan Tomo Milicevic (lead guitar, keyboard). Setelah berlepas Matt Wächter (sekarang dari Angels & Airwaves) pada tahun 2007, Pasukan Kelleher menjadi bassis untuk kumpulan, tampil hidup hanya dengan kedua-dua Jared dan bass rakaman Milicevic untuk rakaman studio, sementara Braxton Olita (keyboard) ditambah untuk pelancongan lineup tahun 2009. Sebelumnya, kelompok ini juga menampilkan gitaris Solon Bixler (sekarang Besar Utara) dan Kevin Drake.

Jared Leto during 30STM Miami 2010 Concert

Pada bulan Ogos 2008, Virgin Records mengemukakan tuntutan $ 30 juta, mendakwa band ini menolak untuk memberikan tiga album sesuai dengan kontrak. Menurut tuntutan itu, band "menolak" kontrak 1999 pada bulan Julai [10]. Dalam sebuah wawancara awal 2009 dengan MTV, Jared mengatakan bahawa mereka berharap dapat memiliki album ketiga mereka oleh musim panas 2009, dan ia juga memberi maklumat tentang makna balik nota berkata, "Saya kira catatan ini adalah tentang iman, tentang hal-hal rohani, dan yang kebetulan menjadi apa yang kita fikirkan dan bicarakan dalam hidup kita sekarang. aku berkata apabila album terakhir keluar bahawa saya ingin untuk menghancurkan record pertama, yang saya rasa kita melakukan Kami mengambil giliran dramatik dari pertama ke kedua, dan saya pikir ini rekod baru mengikuti jalan itu. Ini menarik untuk kami, dan kami benar-benar bergairah tentang hal itu .. "

shannon leto

Dalam edisi 11 Februari Kerrang! majalah, tajuk yang bekerja untuk album baru terungkap sebagai Perang ini Adakah [11] [12] Jared menerbitkan sejumlah kecil maklumat mengenai perjalanannya ke Hawaii,. dan mencatat lagu yang berjudul "Hurricane" dengan Kanye West. [13] [14] Pada tarikh 28 Mei, mereka kembali dari EMI dan tuntutan itu dianulir. [15] [16] [17]

Tomo Miličević

Segera setelah pengumuman penyelesaian tuntutan, Jared dan 30 Seconds To Mars mengatakan kepada MTV News bahawa album ketiga mereka mempunyai tarikh keluaran yang mendorong kembali dari April 2009 [18] untuk beberapa waktu pada bulan September 2009. [19] Walaupun dikeluarkan tarikh diubah berkali-kali, 30 Seconds to Mars dikeluarkan This Is Perang pada tarikh 8 Disember 2009. Pada tarikh 19 Februari, 2010 30 Seconds to Mars mulai di seluruh dunia mereka Into Tour Liar di Nottingham untuk menyokong ini Perang Is. Tur mempunyai 7 kaki yang berakhir pada tarikh 18 Disember 2010. Mereka juga muncul di 2010 VMAs MTV pada tarikh 12 September 2010. [20] Pada November 2010 "Ini adalah Perang" telah disahkan emas di beberapa negara termasuk Jerman, Afrika Selatan, Austria, Australia dan Belgium. Album ini telah menerima anugerah emas ganda di Inggeris dan penghargaan double platinum di Portugal.

Shannon Leto

Selain itu, mereka disajikan pada utamanya perdana dari Lollapalooza Festival Antarabangsa baru di Santiago, Chile di O'Higgins Park pada April 3, 2011 xD . enjoy

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...