Followers

Thursday 26 May 2011

yang harus adalah saya . Muhammad Firdaus . (bajet lebiy)

Semua orang tertawa dalam fikiran saya,
menyebarkan tentang orang lain,
Adakah anda melakukan apa yang anda lakukan ketika anda lakukan dengan saya?
Apakah dia mencintaimu seperti aku boleh?
Adakah anda lupa semua rancangan
yang anda buat dengan saya?
Kerana saya tidak!


Yang harus saya,
Memegang tangan anda,
Yang harus saya
Membuat anda tertawa,
Yang harus saya,
Ini sangat menyedihkan,
Yang harus saya,
Merasa anda menciuman,
Yang harus saya,
Membeli anda hadiah,
Ini begitu salah,
Saya tidak boleh terus,
Sampai anda yakin bahawa,
Yang harus adalah saya

Yang harus saya,
Kau bilang kau butuh sedikit waktu
Untuk kesalahan saya,
kelakar bagaimana anda menggunakan waktu itu
Untuk memiliki saya diganti,
Adakah anda berfikir bahawa aku tidak akan melihat anda keluar di rumah
Apa yang kau lakukan padaku,
Kau bawa 'dia mana kita biasa pergi,
Sekarang jika anda cuba untuk menghancurkan hatiku,
Ini akan menjadi kerana kau tahu itu, ...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...