Followers

Friday 30 December 2011

Q n A

bile jadi admin , seronok layan kerenak dorang nie ..
macam-2 bende pelik dorang tnye ..
HAHA biar admin jawab semua pertanyaan korang . :)

soalan pertame dari


saya sihat je .. xde sakit pape pon . :)
buat mase sekarang belum makan lagi , nk belanje ok jugak .
saya tengah layan korang la .. -_- HAHA

soalan kedua dari


saya tak tido , sebab malam nie 3.40 ada match , liverpool vs newcastle

soalan ketiga dari

account facebook saya , kena rahsia kan , kalau tidak . paham2 la ye . ^_~
kite kamcing dalam page ok ape ? :)

soalan keempat dari

of course lelaki , atau dikenali sebagai along . :)

soalan kelima dari

nama saya Muhammad firdaus :)

soalan keenam dari

comfirm comfirm la saya manusia . -_- (ada jugak manusia mcm nie kat dunia nie kan)

soalan ketujuh dari

molek .. saya asal selangor , saya hok jate . hahaha

soalan kelapan dari


alhamdulilah , taun depan 19 :) sweet nineteen . :P

soalan kesembilan dari

dapat belajar camera bersama abang2 otai . n keluar bersame si dia . :P just friend .

soalan kesepuloh dari

Muhammad firdaus . :)
umur taun depan 19 :)
masih belum kawen . :P
tapi x sabar nak kawen .
HAHA

soalan kesebelas dari

pengalaman pahit taun nie , bile si dia minx break , katanye tak boley fokus time study . :(

soalan duabelas dari

yepp . saya still study lagi .
dekaat Universiti Kuala Lumpur . :)

soalan tigabelas dari


twitter saya
blogg ! saya
tumblr  saya

soalan empatbelas dari


masih belaja lagi . :) di University Kuala Lumpur .

soalan limabelas dari

saya lelaki . nk kenal boley je .
HAHA . 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...