Followers

Friday 13 January 2012

Kesian Budak ni...Video(Beribu Sesalan)Telah Disabotaj...

Artis No.1 ni bukan Dato' Siti tapi ni :

Anda dah tengok video ni..
 
 lepas je abis tengok video...dia ada tulis no telefon kan?
dengan itu..aku pun terus sms nak berkenalan...
aku sesaje sms nak cakap tahniah sebab hasilkan video yang membuatkan aku ketawa bagai sampai nak pecah perut...tapi tak jadi nak ucap tahniah sebab dia macam nk marah je...
ini adalah perbualan sms aku dengan dia..layan~~
(ayat aku tukar skit..bagi korang paham)
1-(x bagi salam)..ni ke penyanyi beribu sesalan tu?
2-Tahniah krana menghasilkan video yg mmbuatkan ak nk pecah prut..
aku siapa tak penting...tapi engko ni lawak giler la..
3-ish..knapa jadi camtu pulak?kau ni, kalau nak miming lagu...simpan elok2 la..ni dah tersebar 1Malaysia 
4-tapi betul ke tu suara kau...?lucu la...bercita-cita nak jadi cam Cg Shida ek?
5-hah...edit...?ye ke edit...?cam betul je..
aku ni blogger...boleh buktikan kau betul..tapi boleh bagi video ori tak?
6-tak boleh nak delete ar weh...kau kena contact tuan fanpage tu la...
tapi mesej ak ngn kau ni aku post dalam blog ya..bahan bukti la katakan...

rupanya disabotaj...mustahil video tu boleh terpadam....kesiannya~~
walaupun aku kesian... aku tak suka kau menyanyi bagai depan kamera camtu...
cam pondan tau tak?wat malu kaum lelaki je...
baik engko duk rumah...bukak channel ESPN ke..Supersports ke..tengok bola ke~..hehehe

P/S:...aku sarankan kepada sesiapa yang suka Miming gila bagai tu...sila delete lepas buat camtu ya!
kan tak pasal-pasal tersebar...maklum la..ada jugak manusia teringin nak jadi macam Cikgu Shida...
copypaste from 
www.fakhruddinaziz.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...